25 martie 2013

Salata de cruditati raw



                          

Cu aceasta salata pot spune ca am spart gheata alimentatiei raw. Din ce in ce mai tare imi doresc sa-mi schimb stilul de viata. Am inceput cu eliminarea carnii. Deja nu mai simt nicio placere privind la o pulpa la gratar. Dorinta e mare, insa drumul e lung si destul de ingust. Imi este foarte greu sa renunt la alimentul pe care-l iubesc cel mai mult, painea.

Pentru aceasta salata avem nevoie de :

  • maioneza de avocado ( 1 avocado, 3-4 linguri ulei de masline, sare, zeama de la 1/2 lamaie )
  • 1 ridichie alba
  • 1/2 telina
  • 1 morcov
  • 1 mar

Modul de preparare al maionezei, aici.
Legumele se spala si se curata de coaja.
Se rad pe razatoarea cu ochiuri mari si se adauga maioneza. Se amesteca pana la omogenizare.
Este foarte gustoasa si sanatoasa !
Pofta buna !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pages

Vizitatori

Totalul afișărilor de pagină

Followers

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...