18 martie 2013

Ostropel din carne de pasare



Ostropel de pasare


Din pulpele care mi-au ramas de la pasarea de tara ( de la cocos ) din care am facut ciorbita am preparat acest minunat ostropel.

Ingrediente :

  • 2 pulpe de cocos si partea mai groasa de la aripi
  • 2 rosii mari sau 1/2 cutie de rosii ( in sezonul rece )
  • 5-6 catei de usturoi
  • sare, piper, dafin, cimbru
  • 200 ml zeama in care a fiert carnea
  • 2 linguri de ulei

Mod de preparare : 

Carnea deja fiarta, am asezat-o intr-un vas termorezistent.


 Am adaugat usturoiul pisat
 si rosiile taiate cubulete. Pe timp de iarna putem folosi rosii la cutie.
Apoi uleiul, sarea, cimbrul, frunzele de dafin.
Turnam deasupra zeama, acoperim cu capac si
 dam la cuptorul preincalzit cam 30 minute.
Apoi scoatem capacul si mai lasam 15 minute sa scada, sa se evapore lichidul.

Noua ne place sa-l servim cu salata verde cu lamaie.
Pofta buna !


Un comentariu:

Pages

Vizitatori

Totalul afișărilor de pagină

Followers

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...