25 septembrie 2012

Papricas de pui ( Agroland ) cu galuste


Cui nu-i place gustul ciorbei de gaina sau pui de tara cu bors acru si aroma de leustean proaspat abia cules din gradina ? Cand spun "pui de tara", eu la asta ma gandesc.
Din pacate, posibilitatea achizitionarii pasarilor de curte devine din ce in ce mai grea in ziua de azi. Am tot cautat si am incercat pui de la diverse ferme, insa n-am gasit pana acum ceva pe placul meu.

Daca eu nu i-am gasit pe ei, iata ca m-au gasit ei pe mine.
Saptamana trecuta am primit provocarea din partea firmei Agroland de a gati un pui crescut fara hormoni de crestere , un pui care nu a primit hrana care sa contina faina de oase de peste sau antibiotice.
Agroland, cel mai mare distribuitor de pui de o zi si hrana pentru animale, a pus bazele unui amplu proiect care sa aduca mai aproape de consumatori carnea de pui crescuti natural, cu hrana sanatoasa.

Asteptam cu nerabdare sa se deschida cat mai multe magazine Agroland in Bucuresti, pentru ca am gatit acest pui si pot spune ca in primul rand are gustul puiului crescut la tara (in fapt asta si este, conditiile sunt similare), iar in al doilea rand, un lucru foarte important pentru sanatatea noastra, este crescut natural.

Multumesc Agroland !
Invit pe toata lumea sa prepare mancarea cu pui crescut natural !





Mai intai am portionat puiul si dupa cum se vede, pielea este exact ca cea a  unui pui crescut la tara, are culoarea galbena si este ferma. Din tacamuri o sa fac o ciorba, aripile si partea inferioara a pulpelor o s-o folosesc la papricas, iar pieptul l-am facut deja la gratar.
Nu mai mancasem piept la gratar de cativa ani.
A fost extraordinar de bun.

Cum am preparat papricasul : 
                                         

  • 2 cepe potrivite
  • 2 pulpe inferioare
  • 2 gogosari
  • 2 cartofi potriviti
  • 3-4 rosii
  • 1 legatura patrunjel
  • boia iute, piper, sare
  • 2 oua + faina pentru galuste

         Prajim in putin ulei bucatile pana se rumenesc pe toate partile.
                                            
Taiem gogosarul, cartofii si ceapa.
Scoatem carnea si o lasam deoparte, apoi calim ceapa in uleiul in care a prajit puiul pana devine translucida.
Adaugam peste ceapa carnea si putina apa atat cat sa le acopere si lasam sa fiarba 15 minute. Punem gogosarul, cartofii, sarea, boiaua si piperul si lasam la foc mic, controlandu-le din cand in cand cu furculita sa fie bine fierte.
Intre timp, preparam galustele din 2 oua, sare si faina cat cuprinde, astfel incat compozitia sa fie ca o smantana groasa. Se toarna o lingurita din aluat in apa care a dat in clocot si se lasa 10 minute pana cand acestea se ridica la suprafata.
Se adauga apoi sosul de rosii ( pe care eu il fierb separat din 3-4 rosii ) si galustele scurse bine si se lasa 2-3 minute pana este totul inglobat.
Inainte sa stingem focul adaugam o legatura de patrunjel.
Sa aveti pofta !

2 comentarii:

  1. Frumoasa mancarea! Daca intr-adevar e asa natural cum spun ei, atunci e foarte bine!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Puiul a fost foarte gustos si foarte proaspat. Fiind mare amatoare de pui, am cumparat cam de la toate firmele de pe piata si pot sa spun ca acesta merita laude.

    RăspundețiȘtergere

Pages

Vizitatori

Totalul afișărilor de pagină

Followers

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...