9 aprilie 2012

Fursecuri umplute cu stafide si curmale


Fragede si delicioase !

Fursecuri umplute cu stafide si curmale
Aceste fursecuri le-am facut vara trecuta si abia acum mi-am amintit de ele.  Chiar daca nu par atat de atragatoare, va asigur ca sunt foarte bune si fragede. Singura conditie este sa le scoateti din cuptor inainte sa inceapa sa se rumeneasca....deci nu cum am facut eu.

 Mai intai pregatim umplutura :    

  •  200 gr curmale ( fara samburi )
  • 100 gr stafide ( inmuiate cca 1 ora )
  • 50 gr nuci
  • coaja de portocala rasa

                                                 
Se amesteca in blender pana se omogenizeaza.
  
Pentru aluat avem nevoie de :   

  • 280 gr faina alba
  • 60 gr zahar pudra
  •  110 gr unt
  •  2 linguri ulei
  • 60 ml lapte
  •  1/2 lingurita praf de copt

                                               
Se pun toate ingredientele intr-un bol si se amesteca.

Se formeaza un rulou si se taie bucatele de 1 cm grosime. Fiecare bucatica se aplatizeaza si se pune in centru o lingurita de umplutura. Se strang marginile, se inchid si se turteste pana se formeaza fursecul.
Le-am facut pe deasupra un desen cu rola de taiat saleuri si le-am dat cu putin zahar tos. Se sau la cuptor pana incep sa se rumeneasca, dar nu mai mult.
Data viitoare fac portie dubla, caci n-au ajuns. M-am inspirat de aici .
 Pofta buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pages

Vizitatori

Totalul afișărilor de pagină

Followers

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...