11 februarie 2013

Ciocolata de casa cu fistic si alune de padure


gustdivin


Ingrediente :

  • 500 gr lapte praf
  • 350 gr zahar
  • 100 gr cacao de calitate
  • 200 gr unt
  • 180 ml apa
  • 50 gr fistic
  • 100 gr alune de padure
  • esenta de rom
  • 1 praf de sare
Intr-o cratita mai mare punem apa cu zaharul la fiert pana ce acesta se topeste. Adaugam praful de sare si untul si lasam la foc mic in jur de 2 minute pana ce acesta e complet topit.
Dam la o parte de pe foc si adaugam esenta de rom, apoi turnam in ploaie laptele si cacaoa cernute in prealabil.
Amestecam cu ajutorul unui tel sa nu ramana cocoloase si adaugam alunele si fisticul. Eu nu le-am taiat, imi plac intregi.
Tapetam o tava cu folie transparenta si turnam ciocolata calduta niveland-o cu o spatula. Deasupra am invelit-o tot cu folie transparenta.
O lasam 24 ore la rece si o portionam dupa plac.
Am folosit o tava cu dimensiunile 20x27 cm.

Pofta buna !



4 comentarii:

Pages

Vizitatori

Totalul afișărilor de pagină

Followers

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...