26 noiembrie 2013

Salata de ciuperci cu maioneza si castraveciori



salata de ciuperci cu maioneza si castraveciori

O retetea care nu are nevoie de prea multa prezentare. Mama o facea destul de des cand eram mica, ni se parea destul de racoritoare pentru un preparat care contine maioneza. Cantitatile de ciuperci si castraveciori pot varia in functie de gust, de obicei nu cantaresc ingredientele, insa acum va dau reteta exacta.

Ingrediente :

  • 500 gr ciuperci champignon
  • 4 castraveciori acri, in otet ( eu am avut mini castraveciori )
  • sare, piper
  • 1 legatura marar
  • maioneza : 2 galbenusuri+100 ml ulei+1 lingura zeama de lamaie
  • 1 catel de usturoi ( optional )
Mod de preparare :
1. Ciupercile se curata, se spala si se pun la fiert. Eu le fierb la abur, insa nu e obligatoriu. Se lasa ra racit si se taie cubulete. 
2. Castraveciorii se taie si ei cubulete si se pun peste ciupercile taiate.
3. Maioneza m-am obisnuit s-o prepar dintr-un galbenus crud si unul fiert, la care adaug treptat uleiul. Se condimenteaza cu sare si piper, se adauga zeama de lamaie, iar la sfarsit usturoiul pisat.
4. Mararul tocat fin il adaugam amestecului de ciuperci, iar la final maioneza. Se pastreaza la rece.




Pofta buna !


2 comentarii:

  1. Ador salata asta si o pregatesc cat de des pot, e preferata familiei :). In ultima vreme am inceput sa adaug si cateva boabe de porumb in ea.

    RăspundețiȘtergere

Pages

Vizitatori

Totalul afișărilor de pagină

Followers

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...