29 februarie 2016

Crutoane cu pasta de usturoi negru



     Am primit zilele trecute de la un bun prieten o cutie cu doua bucati de usturoi ecologic, negru. Pana aici, toate bune. L-am intors pe toate fetele si am tot  mutat cutia in dulap din stanga in dreapta. Ieri i-a venit randul. Stupoare ! Am desfacut pachetul si sincera sa fiu, cand am pus mana pe usturoi, era destul de moale, ca unul uitat intr-o lada, la sfarsit de iarna. 
     Huh, taranul din mine se tot intreba, oare cum l-a pastrat S. pana sa ajunga la mine ? Mergem mai departe. Nu-mi venea deloc sa-l arunc, in pricipiu ma straduiesc sa  refolosesc totul (:)), asa ca mi-am zis, ce-ar fi sa-l gust? Macar sa vad care-i treaba. Asa moale cum era, am muscat dintr-un catel .... cum suna :))))  si am asteptat ca informatia sa ajunga la creier, asa, ca la degustatorii mari de vinuri. Hopaaaa, stai putin ca e de bine. Nu e deloc iute,e putin dulceag iar aroma, hmmmmm, divina. O delicatesa !
    Inca putin si va las, va las sa va documentati despre acesta minunatie. 
    Pentru ca facusem o supa crema de legume, m-am gandit sa prepar niste crutoane stropite cu sos de usturoi. Am folosit trei catei de usturoi-negru, pasat cu fruculita si patru catei din cel alb, clasic, dat prin presa. Putina sare desupra si inmultit cu putin ulei, Cu acest sos stropim crutoanele abia scoase din cuptor. 
    Noi am savurat din plin, ceea ce va doresc si voua ! 
    Conform indicatiilor de pe cutie, se poate folosi la carne, peste , pizza, orez sau paste.      

    Despre beneficii n-am sa va povestesc, puteti da o cautare pe google si aflati in detaliu toata istoria .

    V-am convins ? 


usturoi negru






Pofta buna ! 


2 comentarii:

  1. Ela, ma zbat aici de pofta:)))))) pfai, dar ce pofta mi-ai facut, noroc ca am niste legume la cuptor, si am aruncat si cateva capatani de usturoi....m-ai terminat pe ziua de azi. Trebuie sa fac si crutoane, m-ai omorat! :)))))

    RăspundețiȘtergere

Pages

Vizitatori

Totalul afișărilor de pagină

Followers

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...