12 august 2014

Chec aperitiv



Gaby, draga de ea, mi-a facut asa o pofta cu acest chec aperitiv, incat n-am mai stat pe ganduri si l-am executat rapid. Este la indemana oricui, este gustos, satios si se pot face nenumarate combinatii cu legume, masline sau....ce-aveti prin casa :)
Astazi am prestat reteta de la sursa. Danke, Gaby !


Ingrediente :

  • 3 oua
  • sare, piper
  • 50 gr unt
  • 200 ml lapte
  • 200 gr cascaval
  • 50 gr parmezan
  • 250 gr faina
  • 1/2 plic praf de copt
  • 100 gr ciuperci fierte si feliate
  • 3 buc ceapa verde
Mod de preparare :

1. Se bat ouale cu sare (nu mult in cazul in care cascavalul e sarat ) si piper.
2. Adaugati cascavalul ras pe razatoarea cu gauri mari, untul topit si racit, faina, praful de copt, laptele, ciupercile si ceapa verde tocata si omogenizati.
3. Tapetati o forma de chec cu hartie de copt si unt si turnati amestecul. Deasupra presarati parmezanul dat pe razatoarea cu ochiuri mici.( parmezanul e optional, mie imi place crusta care se formeaza si pun de fiecare data cand am ocazia ).
4. Coaceti in cuptorul preincalzit pana ce este frumos rumenit. 
5. Se feliza rece.


Pofta buna  !



2 comentarii:

  1. mi-ai facut o poftaaa.... mereu stric dieta ca imi pare rau sa arunc ce ramane de la ceilalti :( ...cum rezolv?

    RăspundețiȘtergere

Pages

Vizitatori

Totalul afișărilor de pagină

Followers

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...