20 februarie 2013

Bomboane RAW




Incerc din rasputeri sa renunt la dulciurile clasice care contin unt, oua, zahar, sau alte produse care maresc colesterolul. In schimbul lor, m-am hotarat sa prepar doar bunatati ce contin fructe confiate, unt de cacao , unt de cocos, seminte, nuci, toate naturale.
Initial m-am gandit sa fac un tort raw, cu crema obtinuta din caju crud, am vazut reteta pe blogul Corinei Bacalu, insa am amanat totul fiindca ne-a placut mult gustul de caju crud si l-am consumat ca atare. Da, am ramas fara caju in doua zile. E cam scumpicel, dar merita. Oricum, n-am renuntat la idee, asadar, tineti aproape !
Am facut aceste bombonele cu ce mi-a ramas prin casa, dar orice combinatie e bine-venita.


Ingrediente :

  • 50 gr curmale
  • 50 gr prune
  • 50 gr stafide
  • 20 gr merisor
  • 100 gr fulgi de cocos
  • 1 lingura unt de cocos
  • 50 gr fulgi de migdale
  • 2-3 linguri de seminte de canepa decorticate sau fulgi de cocos ( pentru ornat )


Se curata de samburi curmalele si prunele , amestecam cu celelalte ingrediente, mai putin semintele de canepa si le macinam cu ajutorul blenderului. Nu trebuie sa fie multa cantitate deodata fiindca pasta e destul de lipicioasa si se marunteste greu.
Se poate lasa si mai putin in blender, nu se supara nimeni daca se simt bucatele mai mari de merisor sau curmale sau prune.
Din pasta rezultata modelam bombonele pe care le tavalim prin seminte de canepa sau fulgi de cocos.
Sunt satioase si gustoase !
Pofta buna !

4 comentarii:

  1. Arata super bomboanele tale si cu siguranta sunt delicioase.

    RăspundețiȘtergere
  2. Alina, multumesc. Incearca-le si ai sa vezi ca nu-ti vei mai dori altfel de dulciuri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu degeaba incerc ca nu reusesc :) Dar pana una alta servesc de la tine o trufa, ca tare bine arata!! Pup

    RăspundețiȘtergere

Pages

Vizitatori

Totalul afișărilor de pagină

Followers

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...